torstai 28. maaliskuuta 2013

Päivä 49 / 3 - Vaikeuksia

Mä en tiedä aloittaisinko ajanlasku uusiksi repsahdusten jälkeen vai en, joten päätin pitää nuo molemmat lukemat tuolla. Ihan hirveästi ei paino onneksi noussut tuon syömäputken aikana ja pikkusen alkaa nesteet varmasti lähteä kohta myös liikkeelle. Makean ja herkkujen himo jäi kyllä päälle. Nyt tekee koko ajan mieli jotakin ja kovin usein ajatukset alkaa mennä sille radalle, että no en mä niin hirveän ylipainoinen ole, ettenkö voisi joskus herkutellakin (niinkuin se siitä oiskaan kiinni...). Tai että enköhän mä nyt voisi esim. pääsiäisenä juhlia vähän ja syödä jonkun suklaamunan, mutta ei sitten muuta. Vaikka pieni ääni mun sisällä sanoo (onneksi), että mä en todellakaan ole valmis ja mä en todellakaan voi herkutella vähän kohtuudella silloin tällöin. Kipeänä annoin suklaalle pikkusormen ja ennenkuin huomasinkaan olin 5 päivää vetänyt herkkuja aivan tajuttomia määriä ihan turhaan! Ja edelleen koko ajan jostain takaa puski se ihme ajatus, että nyt syön niin paljon kaikkea, kun kohta ei taas enää saa. Ostan sekä suklaata, että pullaa, että karkkia... Koska syön vaan tämän päivän (ja loppujen lopuksi ne neljä seuraavakin). Ihme kun nyt jo lopetin?! Mutta siis pakko se on myöntää, mä en osaa kohtuukäyttöä ja mä en ole valmis kohtuukäyttöön. Tällä hetkellä mä en ole valmis muuta kuin kieltäytymään.


Aamupala: Rahkajogurttisetti

Lounas: Salaattia, tomaattia, kaalia, kurkkua, ananasta, leipä margariinilla, jauhelihapihvi ja lämmintä kesäkurpitsaa.

Välipala: Proteiinipatukka

Iltapala: Ruisleivät margariinilla ja juustolla, omena.

Kokonaiskalorit 1530 kaloria

Proteiini 32 %
Hiilari 39 %
Rasva 29 %

Vihreällä kasvikset, kuidut ei. Prosentit ja kalorit aika hyvin. Ja kaikenlisäksi kieltäydyin palaverissa täytekakusta ja ruualla jälkkäristä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti