perjantai 29. maaliskuuta 2013

Päivä 50 / 4 - ei hyvät fiilikset

Pitäisi olla päivä 50, jotain juhlimisen arvoista. Puolet satkusta menty ja mun pitäisi olla iloinen, jonkun verran kevyempi ja hyvinvoiva. Mitä vielä. Olen väsynyt, vieläkin vähän flunssainen ja sokerihimo on huipussaan. Mun tekee koko ajan mieli herkkuja enkä pysty olemaan ajattelematta niitä. Siis ajatelkaa nyt; ensin iskee joku typerä influenssavirus. Olo on kurja ja lohdutan itseäni suklaalla. Korkki on ns. avattu ja tie siloitettu herkuille, vaikka juuri olin elänyt ihmisiksi monta viikkoa. Kaikki lähtee lapasesta ja vaikka mukamas palaan ruotuun, niin herkkuhimo ei hellitä. Loppujenlopuksi sorruin sitten tänäänkin ja söin illalla monta tummasuklaamunaa. Noh, jos nyt kerran pääsiäisenä tai mä nyt tänään pikkusen herkuttelen. Jos pari päivää ottais rennommin. Aloitan sitten huomenna taas tai ainakin maanantaina. Ja kun en mä nyt kipeänä pääsee treenaankaan, niin jos ottais syömisetkin vähän löysemmin... Selityksiä on ja pää keksii niitä koko ajan lisää. Mä en saisi ottaa niitä herkkuja ja otan silti. Mikä ihme mua vaivaa. Eikö aikuinen ihminen kykene tämän vertaa itseään hillitsemään. Mihin mä tarvitsen sitä suklaata? Enkö mä muka keksi mitään muuta keinoa rentoutua ja nauttia elämästä.

Aamupala: Rahka ja luumusose

Lounas: Salaattia, kaalia, porkkanaa, hernekeittoa, ruisleivät margariinilla ja lasi piimää.

Välipala: Omena

Illallinen: Ikeassa lihapullia lasten lautaselta.

Iltapala: Ruisleivät margariinilla ja juustolla. Omena. Ja ne saakelin suklaamunat. Pieniä munia noin 5 kpl.

Kokonaiskalorit: 1600 kaloria

Proteiinit 23 %
Hiilarit 43 %
Rasvat 34 %

Ei vihreitä palloja, paitsi kuiduissa...

1 kommentti:

  1. Tsemppiä kovasti!
    Matalalentoa täälläkin, mutta nyt nousussa... Ja paino siis laskussa, toivottavasti!

    VastaaPoista