torstai 21. helmikuuta 2013

Päivä 14 - kaksi viikkoa täynnä!

Tämän päivän jälkeen on kaksi viikkoa täynnä sokeritonta elämää. Tä on ollut vaihtelevan helppoa, olen innostunut liikunnasta ja sokerinhimoa ei ole taas hetkeen kauheasti ollut. Tottakai kaupassa karkkihyllyn suklaat huutelee ja aina telkkarin eteen lysähtäessä olo tuntuu tyhjältä-jotain puuttuu. Karkkikeppo ja suklaalevy. Mutta toisaalta olo on huomattavasti parempi. Energinen, kevyt, hyvä kaikenkaikkiaan. Hankalinta on se ruuanlaittaminen; kasvisten peseminen, kuoriminen, pilkkominen, keittäminen, paistaminen... Ruuanlaitto ei ole koskaan ollut mun suosikkipuuhaa enkä mielellään käytä siihen päivän lyhyitä tunteja. Mutta on sitä aina jotain syömistä löytynyt.

Aamupala: rahkajogurttisetti

Aamulla olin hammaslääkärissä ja viimeksikin, kun olin siellä palkitsin itseni sen jälkeen lakuilla ja suklaapatukalla. Koska olihan se ihan kauheeta ja olin todellakin ansainnut sen. Tänään mulle ei tullut mieleenkään palkinnot, että olisi ansainnut jotain reippausherkkua sen käynnin jälkeen. Hyvähyvä!

Lounas: salaattia, kaalia, kurkkua ja 3 kasvispihviä. Lasi piimää.

Välipala: Kaksi ruisleivän palaa, margariinia, viili ja omena. Olipas runsas välipala; johtui siitä ettei kipeällä suulla pystynyt ihan kauheasti lounaalla syömään.

Illallinen: Munakasta juustolla, jauhelihaa, parsakaalia, kukkakaalia ja porkkanaa. Tulin tosi täyteen, taisin syödä sen verran runsaan välipalan perään aika nopeasti uusiksi ruokaa.

Iltapala: Omena ja viili sekä iso lasi vichyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti