perjantai 15. helmikuuta 2013

Päivä 9

Aika on lähtenyt menemään ensimmäisten takkuisten päivien jälkeen aika nopeasti. Aamu alkoi vähä huonolla ololla, vaikka sain nukkuakin pitkään. Oli jotenkin oksettava tyhjä-maha-olo ja mietin, että nyt pitää ihan oikeasti tosissaan lisätä kaloreita. Mä en vaan tiedä, mitä ihmettä söisin lisää, kun ei nuo ruuat oikein uppoa. En viitsi leipää puputtaa lisää enkä myöskään kauheasti lisätä hedelmiä. Pähkinöitä voisi ottaa välipalaksi, ne on aika kalori- ja rasvapitoisia.

Aamupala: rahkaa, jogurttia ja mustikkasosetta. Energinen ja hyvä fiilis.

Aamupäivällä olin steppitunnilla ja sen jälkeisessä lyhyessä keskivartalovartissa.Steppi oli tosi raskas, hiki lensi ja hengästytti. Mutta tulipa hyvä olo. Mä en tiedä, miksi mä helposti himmailen noissa sykkeen nostoissa. Mulle tulee kauhean helposti huono olo enkä jotenkin uskalla vetää äärirajoilla. Vaikka jopa mieli tekisi.

Lounas: Kaalilaatikkoa, tomaattia, paprikaa ja porkkanaa. Lasi vichyä ja kuppi teetä. Lounaan jälkeen väsytti ja laiskotti. Pistin pienemmän päiväunille, isomman kaverin kanssa pihalle ja nautin teekuppini peiton alla pientä pintaremonttia katsoessa. Mä lupasin aktiivisempaa arkea, tä ei nyt ihan mene kaavaan...

Välipala: Pieni ruisleivän pala margariinilla kiireessä kaapista mukaan. 

Illallinen: Nakki-raejuusto-munakas eikä mitään kasviksia =O

Illalla löytyi energiaa, jonka tuhlasin tiskaukseen, pyykinpesuun, pyykkien viikkaukseen, imurointiin, tavaroisen järkkäykseen ja roskien vientiin.

Iltapala: Ohjelmia katsellen vetäisin kaksi ruisleivän palaa margariinilla ja omenan.

Nämä päivät, jolloin en ole töissä, tulee syötyä aika paljon vähemmän kasviksia. Siellä  lounaalla tulee aina syötyä reilusti kasviksia ja vihanneksia. Tässäkin olisi petrattavaa. Niitä on muka niin vaivalloista pestä ja leikellä, kuoria ja pilkkoa, valmistaa... Eikä aina jaksais syödä pakasteantimia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti